A térkövezés legfontosabb kérdése, hogy milyen használatra készül. Ez határozza meg a kivitelezés módját és a műszaki paramétereket. Gyalogos forgalomra elegendő vékonyabb alépítmény kialakítása. Erre a célra elsősorban tömörített 0-20 mm poros murvát használunk. Erre kerül a 3-4 cm rétegvastagságú ágyazó réteg, majd a 6 cm-es változatos szín és formavilágú térkő. Az ágyazóréteg kialakításához kizárólag 2-4 mm-es murvát, úgy nevezett „zizi”-t, a besöpréshez pedig kvarchomokot használunk. Tömörítés után ez biztosítja a térkövek megfelelő stabilitását, beékelődését. Gépjármű forgalomra nagyobb teherbírású felület kialakítása szükséges. Személygépkocsi beállóknál a több rétegből álló, alul nagyobb méretű murvából kialakított alépítmény is elegendő stabilitást biztosít. Komolyabb igénybevételnél azonban a várható terhelésnek megfelelő, a betonvas hálóval megerősített földszáraz betont, a CKT-t javasoljuk. Nagy tengelyterhelésű gépek esetén 8 cm vastagságú, kis méretű, hullámos vagy cikkcakkos vonalvezetésű térkövet használunk, mert ezek jobban fogják egymást, így kevésbé tudnak elmozdulni.
Manapság egyre több méretű és színű termékből lehet kiválasztani a kert stílusához, formavilágához, hangulatához leginkább illőt. A különböző formák, méretek kombinálásával, változatos mintázatú burkolat alakítható ki.
A megfelelő minőségben kialakított felület évtizedeken keresztül szolgálja kényelmünket.
Ha valamilyen oknál fogva muszáj valamit átvezetnünk alatta, könnyen bontható, és az eredeti állapot visszaállítható.
A burkolat sérülése esetén a térkövek cseréjével könnyen javítható..
A térkő felületét csúszásmentes és kopásálló burkolattal készítik. Kialakításából adódóan a lehulló csapadék könnyen elszivárog, és nem alakulnak ki tartós tócsák.